piątek, 5 sierpnia 2011

Słońce!

Cześć Wszystkim!
 
Nareszcie mamy słonce! Od paru dni na niebie świeci słonko!  Mimo, iż zapowiadają na weekend brzydką pogodę mam nadzieje, że już taka pogoda się nie zmieni i  pozostanie ona do końca wakacji, a deszcz odejdzie w zapomnienie :) Powoli zbliża się mój wyjazd na który czekałam pół roku :) Wraz z koleżankami wyjeżdżam do Kołobrzegu! Jutro jakieś zakupy w niedziele pakowanie a w poniedziałek wybywam <3! Nie mogę się doczekać! Z pewnością będzie dużo śmiechu, świetnej zabawy oraz nieprzespanych nocy :) Dziś szperając po internecie znalazłam wile śmiesznych butów!








Co o nich myślicie? Ubrałybyście takie?  

10 komentarzy:

  1. mnie te buty całkiem nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ubrałabym takich butów .. zaprasza na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalone te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty szalone xD nie ubrałabym takich

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym takich butów nie założyła ;P Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nie nie, nigdy bym takich nie założyła, ale popatrzeć na takie lubię. :)
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. buty z serduszkiem są cudne!:))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym raczej nie ubrała :P
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam we Włoszech, Chorwacji, Anglii, na Węgrzech, Słowacji i w Czechach:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł ciekawy ale nie założyłabym ;)

    OdpowiedzUsuń