niedziela, 31 lipca 2011

Fimo!

Mam chwilę czasu więc coś tu napiszę:P, Ostatnio będąc w mieście znalazłam modelinę fimo do paznokci :) Nie zastanawiając się kupiłam 4 rodzaje i jestem zadowolona :) Obawiałam się, że nie będą one trzymać się na  naturalnych paznokciach jednak spełniają swoje zadanie i utrzymują się tak długo jak lakier :)Wyglądają ekstra jest wiele wzorów i kolorów ;] A ich cena to 1zł a jeden wzór ! (przed pocięciem wygląda jak plastelina)



 A teraz zdjęcie tych które należą do mnie :)
Tak wyglądają przed pocięciem
A tu są już pocięte i włożone do pudełeczka, żebym nie pogubiła :)

Przepraszam za jakoś, ale zdjęcia robione są aparatem komórkowym ;/




4 komentarze:

  1. FAJNE! Daj jakieś zdj. jak wyglądają na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz genialnego bloga ;) . Bardzo , bardzo mi się podoba . Obserwuję i będę wpadać tu częściej ;] . Będę wdzięczna jeśli zechcesz dodać się u mnie do obserwatorów i będziesz mnie odwiedzać i komentować moje posty . Będzię mi bardzo miło i napewno się odwięczę ;) .
    Zapraszam : http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, pokaż jak wygląda na paznokciach.
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń