środa, 20 lipca 2011

Deszcz! :(

Na dworze nadal jest szaro, buro i ponuro:( I to ma być lato?! Pogoda przypomina raczej jesień ;/ i to nie taką ładną, złotą lecz deszczową i wietrzną. No, ale niestety nie wszystko jest tak jakbyśmy chcieli. Dziś chciałam Wam zaprezentować pare ciekawych według mnie parasoli.
Muzyczny :) Cena:28 zł 

Kropki! Cena: 30 zł

Cena:24,99 zł 



Smile! Cena:73 zł

Cena: 29,50 zł
Cena:24,99 zł

Osobiście bardzo podobaja mi sie tego typu parasole. A Wy jakie macie na ich tamat zdanie? Podobają Wam się? Który byście chciały mieć? 
To by było na tyle! Pa! :*

7 komentarzy:

  1. genialne są te parasole! i w takich spokojnych, neutralnych kolorach :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, a najbardziej podoba mi się ostatnia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten w grochy! ja widziałam cudowny parasol z koronką na brzegach w TK Maxx, kosztował 10 funtów, mam nadzieję że jeszcze będą bo chciałabym go kupić. Na pewno mi się tu przyda bo non stop leje deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są!
    1, 3 i 6 wzięłabym bez zastanowienie, chociaż grochy też mi się podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam lubię deszcz ;) Ale ta pogoda którą teraz mamy za oknem to już przesada. W roku szkolnym pięknie, w wakacje - wichury.

    OdpowiedzUsuń