piątek, 22 lipca 2011

Cześć!

Ehhh... pogoda nadal beznadziejna;/ Dzisiaj wreszcie wyszłam z domu  i pojechałam z mamą na zakupy :)  Wstąpiłyśmy dosłownie na chwile do Rossmana, gdzie chciałam kupić sobie peeling do twarzy ponieważ moje czoło pokryły malutkie krostki;/ Zdecydowałam się na produkt z Synergen :) Do zakupy głownie zachęciła mnie cena 4,99!:) Niestety nie mogę Wam powiedzieć jak działa ponieważ jeszcze go nie wypróbowałam :) Kiedy jednak sprawdzę jego jakość pojawi się jego recenzja :)
Ten jest dla skóry wrażliwej :)

To by było na tyle pa! :*

10 komentarzy:

  1. ja z niego korzystam i jestem zadowolona ;)
    Jednak zawsze po wtarciu go w twarz nakładam przed spłukaniem go żel nawilżający do twarzy, bo peeling strasznie wysusza - połączenie go z żelem nawilżającym lub tłustym kremem daje super efekt :) ale to pewnie też zależy od cery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! :) napisz koniecznie recenzję potem :)

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam w rossmanie i sama się zastanwiałam nad kupnem, ale obecnie używam nivea 3w1 :P

    + obserwuję

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego nie próbowałam, ale używałam peelingów z Avonu i Garniera - nawet na moim blogu jest gdzieś porównanie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! :)
    zapraszam do siebie, blog o modzie, sporo outfitów! :
    http://old-school-hollywood.blogspot.com/

    jeżeli Ci się spodoba, dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za komantarz i zapraszam na mojego bloga, już są zdjęcia z clubu . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz recenzje ;DD
    hmm wrażliwa coś dla mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. o różowa tubka !
    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń